pátek 7. února 2014

Badminton Česká vs. VSK VUT Brno podruhé

Report z utkání tentokrát v podání Katky:
Ač jsem původně v rámci hesla „výhry si pamatuji, prohry zapomínám“ nechtěla report podávat vůbec a tiše náš výkon přejít, při pohledu na výsledky se nemůžu ubránit komentáři.
Mužské jedničky Jindřich Randula a náš Mira (s dětským handicapem – všichni rodiče to znají, když dětem rostou zoubky) se střetli jako všichni ostatní v jehnické hale. Zápas to byl na pohled moc pěkný a rychlý, ale síla, odhodlanost a štěstí se ukázalo být na straně hráče z České. Dvojku hrál tentokrát náš nadějný hráč Libor, který ze stavu 19:17 nakonec prohrál 21:19. Netřeba psychologa, stačí vzít tubu míčů a praštit s ní o zem, že Rosťo? :-) Libor se však držel statečně a upřímně řečeno, nad moje očekávání. Na Honzovi, naší trojce, byla snaha vidět v prvním setu, některé míčky byly opravdu podařené, ale ve druhém už boj viditelně vzdal. Báru s Týnou jsem sice hrát neviděla, ale výhra po téměř půlročním zdravotním výpadku je moc hezká. Báro, vítej zpět na kurtu! Mužské čtyhřy jsem taktéž propásla a ženská čtyřhra se bohužel nekonala pro nemoc soupeřek. Holky, uzdravujte se, i prohrát je lepší než nehrát! Náš vítězný mix Petra a Jura si se soupeři pohrál na tři sety, ale protože znám osobně jejich možnosti, bylo mi jasné, že výhra je jejich. Co k tomu dodat? Děvčata a Juro díky, chlapi tužte se a trénujte! Není sice kam spadnout, ale ve vyšších soutěžích je hra o moc zábavnější! Podrobné výsledky ZDE.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Katko jsi ke mne hodna,ale dva zuby Ester v tom nehraly zadnou roli, hraj jsem proste jako pako - bez pohybu a napadu...Ale odhodlanost tam byla :) Mira