úterý 8. dubna 2014

A bylo to tak blízko!

Bitva o play off byla krásná, dramatická, ale smolně nepovedená. Papoušci v plné a my v skoro plné síle (chyběl Jarda a Yuya), moje oblíbená hala - moc jsem se těšil. Začalo se holčičí a první klučičí čtyřhrou. Na dámském kurtu šlo všechno hladce, bod, se kterým jsme počítali, byl doma. Druhý bod, ve který jsme tajně doufali, však nepřišel. První set kluci prohráli naprosto jasně, potom se Richard ujal role kouče, nahustil do nich, co se vešlo, a hned to byla jiná hra. Na superdramatickou koncovku jsem se chvílemi nemohl dívat, několikrát to vypadalo nadějně, ale nakonec špatný. Nastoupil jsem já s Bárou na singly. První set jsem v koncovce uhlídal, ve druhém se na mně začly projevovat probdělé noci s třetím Esterčiným zubem a Franta, vybaven radami trenéra, zpřesnil hru. Výsledkem byl zpackaný druhý set, čímž jsem si v podstatě zápas prohrál. Ve třetím jsem mlel z posledního, každý vybojovaný bod mě stál dva prohrané, nohy odmítaly běhat... labutí píseň v podobě šňůry bodů v závěru mi už nepomohla, Franta tam plácl smeč s prasátkem a bylo hotovo. Bára na vedlejším kurtu bohužel předvedla podobnou hru jako já, nechala si soupeřkou vnutit její styl a to je vždycky špatně. Opět ztracený třetí set a stav 3:1 pro domácí. Z těchto dvou zápasů jsme chtěli bod, který nás měl posunout do finále, a najednou z toho nebylo nic! Z mixu na třetím kurtu jsem neviděl nic, zpráva o prohře 1:2 na sety mně šokovala, ale když jsem uviděl kulhajícího Jirku, bylo vše jasné: po prvním vyhraném setu se prý pokazilo koleno. Přestože se údajně dalo vyhrát i s chromou nohou, Petra znervózněla a dopadlo to bídně. 4:1 a play-off v háji! Libor dostal na dvojce pěknýho čouda a zmizel z haly tak rychle, že jsem mu ani nestihl říct, aby koupil míče! Richard s Pákistáncem, stejně jako u nás, předvedli krásný badminton, třetí set byl soubojem vůlí a tu silnější měl tentokrát Richard. Už po zavíračce jsme s Richardem nastoupili na boj aspoň o trochu cti na druhé čtyřhře. Přes můj tragický výkon jsme to zas nějak ušmrdlali a snížili tak celkový stav na 5:3 pro domácí. Podrobné výsledky ZDE.
Play off nás tedy mine, ale aspoň budeme mít pěkné velikonoce, neb finále je náplánováno na velikonoční neděli, což snad nepotřebuje komentář. Příští středu zakončíme sezónu s Podivínem, a snad to bude konec vítězný.
Zaznamenal Mira.

Žádné komentáře: